جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

وان‌پلاس طراحی وان‌پلاس 12 را به نمایش گذاشت

وان‌پلاس در تاریخ 4 دسامبر (13 آذرماه) در چین از گوشی وان پلاس ‍‍۱۲ رونمایی می‌کند. حالا پیش از معرفی رسمی، شاهد انتشار تیزر رسمی وان پلاس 12 هستیم که طراحی آن را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش آماج این دستگاه از طراحی مشابه با نسل قبلی‌اش بهره می‌برد و روی پنل پشتی‌اش با یک ماژول دایره‌ای‌شکل روبه‌رو هستیم. با وجود این شباهت، تغییراتی میان طراحی وان‌پلاس ۱۱ و وان‌پلاس ۱۲ وجود دارد.

وان‌پلاس 12

طراحی وان‌پلاس 12

دکمه سایلنت‌کردن پرچمدار آینده وان پلاس به‌جای سمت راست، در سمت چپ قرار گرفته است. به گفته وان پلاس، این تغییر باعث استفاده از آنتن جدید شده است که بهبود عملکرد گیمینگ این دستگاه را در پی دارد.

وان‌پلاس می‌گوید با آزمایش‌های داخلی، به این سبک طراحی دست یافته است. با این سبک، آنتن‌های گیمینگ به محل بهینه در زمان در دست گرفتن گوشی به‌صورت افقی منتقل شده است. به گفته وان‌پلاس، پرچمدار آینده‌اش از فناوری آنتن فوق‌کامپکت استفاده می‌کند و از اولین تکنولوژی ادغام آنتن اسلایدر سایلنت‌کردن بهره می‌برد که در این صورت، تأخیر در بازی‌ها تا 15 درصد کاهش می‌یابد.

وان‌پلاس همچنین رنگ‌های وان پلاس 12 را هم اعلام کرده است؛ این گوشی هوشمند در رنگ‌های سبز، مشکی و سفید روانه بازار می‌شود. درنهایت به گفته این شرکت، وان پلاس ۱۲ از نسل چهارم دوربین هاسلبلاد بهره می‌برد و زوم اپتیکال 3 برابری را برای کاربران فراهم می‌کند.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید