جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نسخه دوم iOS 17.1 و iPadOS 17.1 عرضه شد

نسخه دوم
نسخه دوم

نسخه دوم iOS 17.1 و iPadOS 17.1 عرضه شد : اپل دور دوم نسخه‌های آزمایشی را آغاز کرده است و نسخه‌های جدید iOS 17.1 و iPadOS 17.1 برای تست در دسترس برنامه نویسان قرار گرفته‌اند.

نسخه دوم

نسخه دوم
نسخه دوم

به گزارش آماج :  برنامه‌نویسانی که در برنامه آزمایشی شرکت می‌کنند، می‌توانند آخرین نسخه‌ها را با مراجعه به مرکز توسعه‌دهندگان اپل یا به روزرسانی آیفون یا آیپد خود از طریق برنامه تنظیمات دریافت کنند.

نسخه‌های بتای عمومی معمولاً کمی پس از نسخه‌های برنامه‌نویسان منتشر می‌شوند و شرکت‌کنندگان می‌توانند از طریق وبسایت برنامه نرم‌افزاری بتای اپل ثبت‌نام کنند.

نسخه دوم iOS 17.1 و iPadOS 17.1 جایگزین نسخه‌های اولیه که در تاریخ 27 سپتامبر عرضه شدند هستند. شماره ساخت جدید 21B5056e جایگزین شماره ساخت قبلی، 21B5045h شده است.

نسخه بتای اول iOS 17.1 تغییراتی در برنامه موسیقی، از جمله اضافه شدن یک لیست پخش از آهنگ‌های مورد علاقه، جایگزین قلب با یک ستاره، گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر برای تصاویر آلبوم و بخشی جدید برای آهنگ‌های پیشنهادی، ایجاد شده است.

نسخه دوم
نسخه دوم

ارسال AirDrop از طریق اینترنت نیز در دسترس قرار می‌گیرد، همچنین پشتیبانی از موجودی بانکی در Apple Wallet برای کاربران انگلیسی، آیکون‌های جدید چراغ قوه در آیفون 14 و تغییرات در زنگ‌های تماس نیز شامل شده است.

AppleInsider و اپل به شدت توصیه می‌کنند که کاربران نسخه‌های آزمایشی سیستم‌عامل یا نرم‌افزارهای بتا یا RC را بر روی دستگاه‌های “حیاتی” یا اصلی خود نصب نکنند، زیرا احتمال وجود مشکلاتی که ممکن است منجر به از دست رفتن داده‌ها شود، وجود دارد.

در عوض آزمایش‌کنندگان باید از سخت‌افزار ثانویه یا غیر ضروری استفاده کنند و مطمئن شوند که همیشه پشتیبان‌گیری کافی از داده‌های حیاتی خود را دارند.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید