جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مدارس تهران سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ تعطیل است؟

مدارس تهران
مدارس تهران

مدارس تهران سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ تعطیل است؟ در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا مدارس تهران سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ تعطیل است؟ پرداخته شده است.

 مدارس تهران

مدارس تهران
مدارس تهران

به گزارش آماج : کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش باران در چهار استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و خراسان جنوبی، نسبت به ناسالم بودن هوای پایتخت برای همه گروه‌های سنی هشدار داد.

«امین‌حسین نقشینه» وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: امروز برای سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، خراسان‌جنوبی و هرمزگان، رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی شده است و سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار دارند.

وی افزود: فردا با نفوذ جریانات شمالی روی سواحل دریای خزر، استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش خواهند داشت که شدت بارش‌های فردا مربوط به استان گلستان است و چهارشنبه بارش در این مناطق افزایش می‌یابد.

نقشینه با اعلام اینکه چهارشنبه وزش باد در نوار شرقی کشور افزایش خواهد یافت، توضیح‌داد: سه‌شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات البرز شرقی، بارش برف و باران احتمال می‌رود.

به گفته وی، جمعه در شرق اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی، بارش، رعدوبرق و کاهش نسبی دما پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: خلیج فارس در دو روز آینده و دریای خزر از بعدازظهر فردا مواج و متلاطم می‌شود.

نقشینه خاطرنشان‌کرد: تهران آسمانی صاف همراه با غبار محلی دارد و هوای پایتخت امروز ناسالم است.

students in school

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: در پی پایداری نسبی هوا و یا عدم وزش باد قابل ملاحظه از امروز تا سه‌شنبه افزایش آلاینده‌های جوی به ویژه ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در نیمه جنوبی تهران، به‌ویژه پیشوا، قدس، ری، شهریار، قرچک، ملارد، ورامین، پاکدشت، اسلامشهر پیش‌بینی می‌شود.

کاهش ترددهای غیر ضروری به ویژه برای کودکان و سالمندان و افراد دارای بیماری‌های قلبی و تنفسی، پرهیز از فعالیت‌های ورزشی و پرتحرک به طور طولانی مدت در فضای باز، استفاده از ناوگان عمومی حمل و نقل، مدیریت منابع آلاینده ثابت و متحرک توصیه می‌شود.

بعضی از مدارس مناطق ایران به خاطر آلودگی هوا، برخی شهرها به علت گرد و غبار و دیگر شهرها نیز به دلیل سرما پارسال گهگاهی تعطیل و یا به صورت آموزش مجازی برگزار می شدند.

صدور هشدار زرد رنگ از سوی اداره هواشناسی استان تهران به ویژه برای مناطق جنوبی احتمال تعطیلی مدارس تهران را برای سه شنبه ۱۶ آبان ماه به همراه دارد.

هوای تهران امروز آلوده است

down54load 1

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین شاخص کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون بر روی عدد ۱۲۱ قرار گرفته و وضعیت هوا نارنجی و برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است. برخی از والدین دانش آموزان با تماس با صفحه اقتصاد خواستار تعطیلی مدارس بویژه مقطع ابتدایی شدند.

احتمال تعطیلی مدارس تهران

بنابر آخرین توصیه کارشناسان کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماری‌های قلبی و تنفسی باید از فعالیت‌های ورزشی و پرتحرک به‌طور طولانی‌مدت در فضای باز پرهیز کنند. همچنین استفاده از ناوگان عمومی حمل و نقل نیز برای این افراد توصیه نشده است. با این وجود، تا این لحظه خبری از تعطیلی مدارس تهران برای سه شنبه ۱۶ آبان ماه نیست.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید