جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مترو پرند پنج‌شنبه هفته جاری افتتاح می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مترو پرند پنج‌شنبه هفته جاری افتتاح می‌شود.

به گزارش آماج، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهارداشت: در توسعه مترو ۶ ایستگاه و ۲۹ کیلومتر را اجرایی کرده ایم و پنج ایستگاه به بهره برداری رسید و پنج شنبه هفته جاری نیز ایستگاه مترو پرند افتتاح می‌شود. ما تکلیف خود را در مترو انجام داده ایم و جلوتر از تکالیف هستیم.

هرمزی با بیان اینکه تا امروز ۷۲۱ دستگاه اتوبوس را نوسازی و وارد ناوگان کرده‌ایم، یادآور شد: ۲۹۵ دستگاه اتوبوس نوسازی شده نیز در سال جاری تحویل داده شده که بی سابقه بوده است.

مترو پرند پنج‌شنبه هفته جاری افتتاح می‌شود
مترو پرند پنج‌شنبه هفته جاری افتتاح می‌شود

وی با بیان اینکه خط ۱۰ مترو نیز آمادگی کار دارد، تصریح کرد: بر اساس کارشناسی‌ها قرار بر این شد اگر توانستیم از محل ارقامی که از سپاه طلب داریم، کارسازی انجام دهیم. بیش از سه هزار میلیارد تومان از این مطالبات وصول شد و وارد عمل شده‌ایم. ۹ ایستگاه زیر ضربه رفته و کار شروع شده است. دستگاه دوم از اسلامشهر خارج شده و تا دی ماه کار را در دریاچه نیز شروع می‌کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام اینکه در چین پنج قرارداد به میزان یک میلیارد و ۴۰ میلیون یورو منعقد کردیم، گفت: رئیس بانک مرکزی نیز اعلام کرد تأمین ارز یک میلیارد دلاری برای شهرداری را انجام خواهد داد.

وی افزود: تقاضا داریم که رویکردی که شهرداری تهران و کمیسیون برنامه و بودجه داشته با همین دست فرمان جلو برود و اگر می‌توانیم بیش از ظرفیت اقدام کنیم، این اقدام صورت بگیرد.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید