جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

متا از ابزار هوش مصنوعی برای ویرایش تصاویر اینستاگرام رونمایی کرد

ابزار هوش مصنوعی متا برای ویرایش تصاویر اینستاگرام دارای دو گزینه Restyle و Backdrop است که با نوشتن متن، می‌توانند تغییراتی در تصاویر اعمال کنند.

به گزارش آماج، متا پیشتر وعده داده بود که هوش مصنوعی مولد را به تمامی محصولات خود می‌آورد و حالا گام دیگری در این زمینه برداشته است. این شرکت در جریان رویداد کانکت (Connect)، ویژگی جدید ویرایش تصویر و ایجاد استیکر با استفاده از هوش مصنوعی را برای اینستاگرام رونمایی کرد.

اینستاگرام

اینستاگرام به ابزار جدید ویرایش تصویر با هوش مصنوعی مجهز می‌شود

اینستاگرام به ابزار جدیدی به نام Restyle مجهز می‌شود که تاحدی شبیه به فیلتر هوش مصنوعی مولد سوپرشارژ است. این فیلتر به کاربران امکان ریمیکش تصاویر را می‌دهد. کاربران می‌توانند با ابزار مربوطه تصاویر متفاوتی را ایجاد کنند.

همچنین متا از ابزار جدیدی به نام «پس زمینه» را پیش نمایش کرد که ویژگی شبیه به پرده سبز مبتنی بر هوش مصنوعی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند پس‌زمینه تصاویر را تغییر بدهند. برای مثال می‌توانند پس زمینه را به شفق قطبی تغییر بدهند.

هنوز مشخص نیست ابزارهای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی چه زمانی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. اما این شرکت اعلام کرده که به‌زودی کاربران می‌توانند از این ابزارها استفاده کنند.

گفتنی است ابزارهای جدید برای تغییر پس زمینه و ری‌استایل، با برچسب‌های جدید که نشان می‌دهد مبتنی بر هوش مصنوعی هستند، در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت تا کاربران از این قضیه اطلاع داشته باشند که محتوای تولید شده توسط ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد شده است. البته هنوز مشخص نیست این برچسب‌ها به چه صورتی خواهند بود، اما انتظار می‌رود در صفحه‌های مربوط به اطلاعات آنها توضیحی در مورد تصویر تولید شده توسط هوش مصنوعی درج شده باشد.

متا استیکرهای جدید تولید شده با هوش مصنوعی را نیز به نمایش گذاشت که در اینستاگرام، واتس‌اپ و استوری فیسبوک در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید