جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شبکه اجتماعی X هرگز توکن رمزارزی نخواهد ساخت

ایلان ماسک در واکنش به توکن‌های جعلی توییتر یا X اعلام کرد که شرکت آن‌ها هرگز یک توکن رمزارزی منتشر نخواهد کرد.

ایلان ماسک در پاسخ به کاربری در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) اعلام کرد که این شرکت هرگز توکن رمزارزی نخواهد ساخت. ظاهراً در چند وقت اخیر توکن‌هایی ادعا کرده‌اند که مربوط به توییتر هستند و با رشد خیره‌کننده‌ای روبه‌رو شده‌اند؛ ولی هیچ‌کدام از این توکن‌ها رسمی نیستند.

کاربری در توییتر با آیدی cb_doge تصویری از اخبار مربوط به رشد توکن‌های X یا توییتر را منتشر کرد و یادآور شد که این شبکه اجتماعی هرگز توکن رمزارزی نداشته است. درنتیجه باید مراقب باشیم که فریب این پروژه‌ها را نخوریم. ایلان ماسک نیز در پاسخ به او تأکید کرد که این شرکت هرگز توکن رمزارزی منتشر نخواهد کرد.

درحال‌حاضر تعدادی توکن جعلی با اسامی X ،TWITTER ،ELON BUYS TWITTER (EBT) CryptoTwitter (CT) ،TWITTERDOGE (TDOGE) و غیره وجود دارد که با استفاده از نام این شبکه اجتماعی یا ایلان ماسک رشد زیادی را تجربه کرده‌اند. احتمالاً خیلی از کاربران کم‌تجربه هم تصور می‌کنند که این توکن‌ها با ماسک یا توییتر مرتبط هستند، اما چنین چیزی واقعیت ندارد.

ماسک از طرفداران دنیای رمزارزهاست و همچنین علاقه ویژه‌ای به پروژه دوج‌کوین دارد. او حتی چند وقت پیش یک بار لوگوی توییتر را به سگ معروف دوج‌کوین تغییر داد و در همان مقطع موجب رشد 22 درصدی قیمت این توکن شد. اما خود ماسک قبلاً در رویدادی اعلام کرده بود که به هیچ‌کس خرید توکن‌های رمزارزی را توصیه نمی‌کند.

او حالا در اظهارنظری در همین راستا نشان داده است که علاقه‌ای به حضور جدی در دنیای رمزارزها ندارد و نمی‌خواهد با یک توکن به‌طور رسمی به بازیگری در این بازار تبدیل شود. بااین‌حال، همان‌طور که قبلاً فروش محصولات تسلا با بیت‌کوین ممکن شده بود، باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا در آینده دوباره شاهد پشتیبانی از این رمزارزها توسط شرکت‌های متعلق به ایلان ماسک خواهیم بود یا خیر.

k

 

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 10 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید