جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جابجایی وسیله نقلیه جلو درب منزل یا پارکینگ

جابجایی وسیله نقلیه
جابجایی وسیله نقلیه

جابجایی وسیله نقلیه جلو درب منزل یا پارکینگ : دوستان و مخاطبان عزیز! اگرجلودرب منزل یاپارکینک شما ماشین توقف کرده وشماعجله داشتید که ازوسیله نقلیه خوداستفاده کنید ولی صاحب ماشین رانمی شناسید !

جابجایی وسیله نقلیه

جابجایی وسیله نقلیه
جابجایی وسیله نقلیه

به گزارش آماج : به دلیل معضل ترافیک و بی توجهی به زیر ساخت های پارک خودرو و فقدان پارکینگ، رانندگان برخی از خودرو‌ها به دلیل اینکه جای پارک وجود ندارد، خودروهایشان را در هر جایی رها و پارک می‌کنند که یکی از این مکان ها، روی پل پارکینگ دیگران است. پارک خودرو جلوی منزل برای ساکنین آن ایجاد مزاحمت می‌کند.

سد معبر ماشین جلوی درب پارکینگ

وقتی هنگام خروج از منزل متوجه می شوید که یک خودروی مزاحم درست مقابل پارکینگ شما پارک کرده است. باید چه کار کنید؟ در بهترین حالت این است که بعد از ۵ دقیقه صاحب خودرو پیدا می شود و بعد از یک دعوا و جر و بحث حسابی مشکل حل می شود.

اما گاهی اوقات شما برای خروج منزل ضرورت دارید و یا بیماری دارید که باید هر چه سریعتر او را به مراکز درمانی برسانید. آن وقت با فرد مزاحمی که هر روز خودروی خود را جلوی پارکینگ شما رها می کند یا حتی صاحب خودرویی که ۵ دقیقه یا یک ساعت، ماشین خود را مقابل پارکینگ منزل تان پارک کرده است، چه می کنید؟ راه درست برخورد با چنین افرادی چیست؟

قانون پارک خودرو جلو درب منزل

قانون پیشنهاد کرده است که اگر شخصی به طور مکرر خودرو را طوری پارک کند که شما نتوانید از روی پل پارکینگ، وارد پارکینگ شوید، متخلف شناخته می شود. شما می توانید از پلاک این افراد در نوبت های مختلف عکس بگیرید و برای مزاحمت و ممانعت از حق، از آن در دادسرا شکایت کنید.

جابجایی وسیله نقلیه
جابجایی وسیله نقلیه

اگر خودرویی هم تصادفا مقابل پل منزل شما پارک کرده است می توانید با ۱۱۰ تماس بگیرید. و فرقی نمی کند حتی اگر ۵ دقیقه این کار را انجام دهد، متخلف است و باید جریمه شود. در واقع این قانون مصداق توقف در محل ممنوع است و تخلف محسوب می شود. صاحب خودروی مزاحم درب منزل در صورت عدم تمکین به دستور، علاوه بر جریمه، بدون دریافت هزینه جرثقیل از شاکی، توسط جرثقیل به پارکینگ پلیس انتقال پیدا می کند.

کافی است شماره پلاک خودرو را به شماره ۲۱۸ راهور اطلاع داده تاباگرفتن شماره همراه صاحب خودرو ایشان رامطلع ودرخواست جابجایی وسیله نقلیه خود ورفع سدمعبر نماید. البته با تماس با شماره 110 نیز می توان نتیجه مشابهی گرفت ، شاید با صرف زمانی بیشتر!

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 7 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید