جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

توزیع کتب درسی بین دانش‌آموزان

توزیع
توزیع

توزیع کتب درسی بین دانش‌آموزان رئیس ستاد بازگشایی مدارس با اشاره به توزیع کتب درسی گفت: بیش از ۱۵۳ میلیون جلد کتاب در ۹۹۰ عنوان تولید و در اختیار ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها قرار گرفت که امروز تقدیم دانش آموزان شد؛

توزیع

توزیع
توزیع

به گزارش آماج : در عین حال همه دانش‌آموزانی که در سامانه کتاب درسی ثبت سفارش داشتند، کتاب‌های خود را تحویل می‌گیرند.

محمدمهدی کاظمی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، گفت: باهماهنگی‌های صورت گرفته در ۷ ماه گذشته، در سال تحصیلی جدید آمادگی پذیرش ۱۶.۵ میلیون دانش آموز در بیش از ۱۰۰ هزار مدرسه را داریم.

وی در ادامه، گفت: بازسازی، بهسازی و شاداب سازی مدارس از چندین ماه گذشته با برنامه ریزی مطلوب و تلاش‌های همکاران در سراسر کشور، جهت حضور دانش آموزان و معلمان صورت گرفته است.

رئیس ستاد بازگشایی مدارس(پروژه مهر) با اشاره به برگزاری جشن‌های بازگشایی مدارس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور خانواده شهدا، اظهارکرد:

امروز جشن بازگشایی مدارس در سراسر کشور برگزار می شود و ریاست جمهور و وزیر آموزش و پرورش نیز در یکی از مدارس استان تهران در شهر بهارستان حضور یافتند تا زنگ آغاز سال تحصیلی و زنگ ایثار و مقاومت به صدا درآید و این زنگ به طور همزمان در مدارس سراسر کشور نواخته شد.

62726706

کاظمی در شبکه خبر، با اشاره به توزیع کتب درسی، تصریح کرد: بیش از ۱۵۳ میلیون جلد کتاب در ۹۹۰ عنوان تولید شده است و در اختیار ادارات کل آموزش و پرورش استان ها قرار گرفته که امروز تقدیم دانش آموزان شد.

وی در پایان افزود: همه دانش آموزانی که در سامانه کتاب درسی ثبت سفارش داشتند، کتاب‌های خود را تحویل می‌گیرند.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 2 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید