جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بلومبرگ: دستگاه‌های 2024 اپل با تغییرات طراحی قابل‌توجهی معرفی می‌شوند

اپل ظاهراً اکثر محصولات خود را در سال ۲۰۲۴ با طراحی به‌روز شده به بازار عرضه خواهد کرد.

به گزارش آماج، «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، در آخرین گزارش خود پیش‌بینی کرده است که اپل اکثر محصولات خود را در سال ۲۰۲۴ با طراحی به‌روزشده به بازار عرضه خواهد کرد و باید شاهد تغییرات قابل‌توجهی در طراحی دستگاه‌های این شرکت باشیم.

سری آیفون ۱۵ اپل درنهایت معرفی شد و اکنون نگاه‌ها به سال ۲۰۲۴ معطوف شده است. با وجود اینکه گمانه‌زنی‌هایی در مورد معرفی سری مک‌های M3 اپل در اواخر ۲۰۲۳ مطرح شده، اما گرمن از تغییرات طراحی دستگاه‌های جدید در ۲۰۲۴ می‌گوید.

اپل

کدام محصولات اپل در سال ۲۰۲۴ با تغییرات طراحی از راه می‌رسند؟

گزارش‌ها نشان می‌دهد احتمالاً آیفون ۱۶ پرو از نمایشگر ۶.۲۷ اینچی برخوردار خواهد بود. این احتمال وجود دارد که آیفون ۱۶ پرو مکس نیز از نمایشگر ۶.۸۶ اینچی بهره ببرد.

مارک گرمن در خبرنامه خود به اپل واچ سری X هم اشاره کرده است که به مناسبت 10 سالگی این محصول، می‌تواند تغییرات بزرگی داشته باشد. این ساعت هوشمند ممکن است با طراحی و ویژگی‌های جدید مرتبط با سلامت، مانند نظارت بر فشار خون، عرضه شود.

علاوه‌براین، برخی منابع آگاه می‌گویند نسل هفتم آیپد پرو نیز با طراحی به‌روزشده معرفی می‌شود و مک‌های سری جدید M3 نیز از نظر عملکرد جهش خوبی را تجربه می‌کنند.

از طرف دیگر، احتمالاً موردانتظارترین محصول اپل که پتانسیل خوبی دارد تا بتواند سال آینده میلادی توجه بازار را به خود جلب کند، اپل ویژن پرو است؛ هرچند نمی‌دانیم این دستگاه تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد. هنوز دقیقاً مشخص نیست که این هدست با چه هدفی به بازار عرضه می‌شود و آیا قرار است به‌عنوان یک دستگاه جهت انجام امور مختلف مورد استفاده قرار گیرد یا تنها کاربردی شبیه به سینمای خانگی دارد.

به این سؤالات تنها زمانی می‌توان پاسخ داد که هدست در دسترس عموم قرار گیرد. علاوه‌بر‌این، این شرکت با چالش‌های قابل‌توجهی درزمینه تولید این دستگاه روبه‌رو است؛ زیرا دو نمایشگر میکرو-اولد (MicroOLED) آن که توسط سونی و TSMC تولید می‌شوند، هنوز بازدهی تولید پایینی دارند.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − ده =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید