جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بخش خدمات تخصصی درمان ناباروری در نیشابور افتتاح شد

بخش خدمات تخصصی درمان ناباروری نیشابور امروز دوشنبه در مرکز شمس شرق و به همت خیر سلامت و با حضور مدیرکل امور خیرین و موسسان خیریه و رئیس مرکز پیوند اعضا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه‌اندازی شد.

به گزارش آماج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در این مراسم گفت: این مرکز به همت خانواده دکتر شمس شرق از خیرین حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور که مقیم سویس هستند احداث و به بهره برداری رسیده است.

دکتر مجید درودی افزود: این مرکز با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال شامل ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات این دانشگاه و ۴۰ میلیارد ریال توسط مشارکت خیّرین در زیر بنای ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

ارائه خدمات سطح ۲ درمان ناباروری

مدیر مرکز پزشکی ناباروری و سلامت مادر و جنین شمس شرق هم گفت: با تلاش تیم مدیریتی درمان و بیمارستان حکیم، خدمات سطح ۲ در این مرکز راه اندازی شده است و اکنون خدمات سطح ۲ نازایی نیز ارائه می شود.

درمان ناباروری
درمان ناباروری

دکتر زهره سالاری با بیان اینکه در این مرکز نیز خدمات سطح ۳ راه اندازی شده است افزود: در کلینیک ناباروری خدمات درمان ناباروری سطح ۲ شامل بررسی علل ناباروری زوجین در قالب کلینیک‌های تشخیصی مردان و زنان، خدمات سونوگرافی، اقدامات آزمایشگاهی در زمینه آندرولوژی و تشخیص طبی- پاتولوژی، اقدامات تشخیصی و درمانی از قبیل مشکلات تخمدان پلی کیستیک، سقط مکرر و حفظ باروری، انجام تلقیح داخل رحمی آی. یو. آی، ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه های داخلی، عفونی، ژنتیک و تغذیه ارایه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اولویت مرکز پزشکی ناباروری و سلامت مادر و جنین شمس شرق، اتاق عمل است، ادامه داد: به جز تجهیزات سرمایه ای از جمله دستگاه سونوگرافی، به حضور متخصصان بیهوشی نیز نیاز است.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی و ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، به ۵۸۰ هزار نفر جمعیت چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 9 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید