جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اپل پنسل جدید و پورت USB-C آن منتشر شد

اپل پنسل جدید با قیمت 79 دلار از اوایل ماه نوامبر (نیمه دوم آبان) روانه بازار خواهد شد.

به گزارش آماج ماه گذشته شاهد معرفی اپل پنسل جدید از سوی غول کوپرتینویی بودیم که دارای پورت مخفی USB-C است و فقط 79 دلار قیمت دارد. حالا ویدیو کوتاه و مختصری از این محصول توسط یک خبرنگار حوزه فناوری منتشر شده است که نحوه عملکرد آن را نشان می‌دهد.

«جیک کرول»، خبرنگار حوزه فناوری از طریق اینستاگرام خود ویدیو کوتاهی را به اشتراک گذاشته است که برای اولین بار طراحی واقعی اپل پنسل جدید و نحوه عملکرد آن را نشان می‌دهد.

نمایش کوتاهی از اپل پنسل جدید

اپل پنسل جدید با قیمت 79 دلار از اوایل ماه نوامبر (نیمه دوم آبان) روانه بازار خواهد شد و نسبت به مدل‌های نسل اول و دوم که به ترتیب 99 و 129 دلار قیمت داشتند، گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر محسوب می‌شود. از نظر طراحی، مدل جدید همچنان مانند نسل دوم اپل پنسل است، اما برخلاف آن که به‌صورت بی‌سیم شارژ می‌شد با کابل USB-C شارژ می‌شود.

هنوز زمان عرضه دقیق این دستگاه مشخص نشده است، اما می‌دانیم که با تمام مدل‌های آیپد مجهز به USB-C، از جمله آیپد نسل دهم سازگاری دارد.

اپل پنسل جدید با توجه به قیمت ارزان‌تر خود، در مقایسه با مدل نسل دوم، فاقد سه ویژگی کلیدی از جمله شارژ بی‌سیم، قابلیت تشخیص فشار و ویژگی دابل-تپ برای جابه‌جایی بین ابزارهای مختلف است. اما همچنان می‌توانید با تبلت‌های مجهز به تراشه M2 مثل آیپد پرو 2 از قابلیت Hover بهره‌مند شوید.

اپل اکنون در حال آماده‌شدن برای سه‌شنبه هفته آینده است تا رویداد جدیدی را برگزار کند. در این رویداد موسوم به Scary Fast که بامداد سه‌شنبه 9 آبان ساعت 03:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد، شاهد معرفی مک‌های جدید غول سازنده آیفون هستیم.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 6 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید