جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اپل از آیفون 15 پرو مکس و آیفون 15 اولترا رونمایی می‌کند؟

تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره سری آیفون 15 منتشر شده‌اند و برخی از آن‌ها از عرضه آیفون 15 اولترا به‌جای پرو مکس خبر می‌دهند. اما حالا شایعه‌ای جدید می‌گوید که اپل از هر دو مدل رونمایی می‌کند؛ یعنی هم آیفون 15 پرو مکس و هم مدل اولترا!

یکی از منابع دنیای فناوری به نام «ماجین بو» که در گذشته اطلاعات درستی درباره محصولات اپل منتشر کرده، در توییتی مدعی شده است که اپل مدل اولترا را جایگزین پرو مکس نمی‌کند، بلکه با دو دستگاه روبه‌رو هستیم.

درحالی‌که از سال گذشته میلادی شاهد اشاره منابع مختلف به نام اولترا هستیم، اکثر آن‌ها به این موضوع باور داشتند که اپل مدل اولترا را جایگزین پرو مکس می‌کند تا نام‌گذاری آیفون‌ها مشابه محصولات دیگر مانند اپل واچ اولترا شود. اما شایعه امروز نظر دیگری دارد.

آیفون 15 پرو مکس و 15 اولترا، دو پرچمدار اپل برای 2023؟

به گفته ماجین بو، آیفون 15 اولترا یک مدل جدید خواهد بود و از نظر مشخصات و قیمت بالاتر از مدل پرو مکس قرار می‌گیرد. این منبع می‌‌گوید که برخی تولیدکنندگان قاب به این موضوع اشاره کرده‌اند که مدل‌های پرو مکس و اولترا از یکدیگر جدا هستند. علاوه‌براین، پرو مکس بهترین مدل سال جاری میلادی نخواهد بود.

بو مطمئن است که اپل دو آیفون مختلف با نمایشگر 6.7 اینچی را آزمایش کرده، اما به‌طور دقیق نمی‌داند که هر دوی آن‌ها روانه بازار می‌شوند یا خیر.

در هر صورت اگر گفته‌های منابع ماجین بو صحت داشته باشند، آیفون 15 پرو مکس در بالاترین نسخه به 6 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. در مقابل، آیفون 15 اولترا حداکثر با 8 گیگابایت رم و 2 ترابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد و البته عملکرد دوربین بهتری نسبت به پرو مکس خواهد داشت.

درنهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که با توجه به اینکه تا به امروز تنها یک گزارش به عرضه آیفون ۱۵ پرو مکس و اولترا به‌عنوان مدل‌های مجزا اشاره کرده است، نمی‌توانیم چندان به آن مطمئن باشیم. علاوه‌براین، شاید اطلاعات تولیدکنندگان قاب درست نباشد.

اپل در تاریخ 21 شهریورماه (12 سپتامبر) از سری آیفون 15 رونمایی می‌کند، بنابراین تا رونمایی این محصولات مدت‌زمان زیادی باقی نمانده است.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + سیزده =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید