جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

انیمیشن های مناسب دختر بچه ها

انیمیشن
انیمیشن

انیمیشن های مناسب دختر بچه ها ؛ از بدترین تا بهترین انیمیشن‌ها برای همیشه یکی از بهترین راه‌ها برای سرگرمی و آموزش کودکان و حتی نوجوانان هستند. در دنیای پیشرفته، شرکت‌های انیمیشن‌سازی سعی کرده‌اند که به شخصیت‌های مونث بیشتر توجه کنند تا بتوانند از مشکلات دختران جوان بیشتر بازگویی کنند و برای دختران الگویی مناسب بسازند تا درس‌های زندگی را از این شخصیت‌ها بیاموزند.

انیمیشن

انیمیشن
انیمیشن

به گزارش آماج : این انیمیشن‌ها به دختران جوان می‌آموزند که قهرمان داستان خود باشند و اختیار سرنوشت خود را به‌دست بگیرند که یکی از بهترین پیام‌ها برای آنان است. در این مطلب، فهرستی از بهترین انیمیشن‌ها برای دختران را معرفی می‌کنیم که می‌توانند حتی برای بزرگ‌سالان نیز جذاب باشند؛ پس با ما همراه باشید.

انیمیشن‌های دخترانه معمولا با موضوع‌های کمدی، موزیکال و یا ماجراجویانه ساخته می‌شوند که مناسب برای تماشا در هر سنی هستند.

اگر شما معتقدید که انیمیشن‌ها و کارتون‌ها فقط برای بچه‌ها ساخته و تماشا می‌شوند باید بگوییم که سخت در اشتباهید! انیمیشن‌ها به هدف سرگرمی ساخته می‌شوند و محدودیت سنی خاصی برای این نوع سرگرمی وجود ندارد. لذت بردن از یک سرگرمی قوانین و آداب خاصی ندارد و بین یک فیلم که توسط بازیگران واقعی انجام می‌شود و یک انیمیشن که شخصیت‌های خیالی دارد تفاوت آنچنانی وجود ندارد.

انیمیشن‌های دخترانه معمولا با موضوع‌های کمدی، موزیکال و یا ماجراجویانه ساخته می‌شوند که مناسب برای تماشا در هر سنی هستند. در دنیای مدرن امروزی، معرفی کردن انیمیشن‌ها به دختران جوان یکی از بهترین پیشنهادها میتواند باشد چرا که علاوه بر وجود شخصیت‌های مونث اصلی، این شخصیت‌ها داستان‌ها و مشکلات شخصی خود را نیز در انیمیشن همراه میکنند. انیمیشن هایی مثل مولان و فروزن یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دختران جوان می‌باشد که به آنها یاد میدهد که قدرت یک شخصیت زن چقدر قوی است!

انیمیشن موانا

انیمیشن موانا اولین انیمیشن ساخت شرکت دیزنی است که شخصیت اصلی مونث آن به‌دنبال عشق حقیقی خود نمی‌گردد و روابط عاشقانه در این فیلم انیمیشنی موضوع اصلی نیست. این شرکت برای ساخت شخصیت‌ها و داستان انیمیشن یادشده از داستانی منحصربه‌فرد استفاده کرده که درباره‌ی شجاعت و امید و عشق به خانواده است.

این دختر جوان در داستان اصلی انیمیشن موانا، سفری را آغاز می‌کند تا بتواند قبیله خود را نجات دهد. در این سفر، او با شخصیتی به نام مااویی آشنا می‌شود که شخصیتی کمدی است و درعین‌حال، همواره به موانا در این مسیر کمک می‌کند.

سری انیمیشن‌های باربی

باربی یکی از شخصیت‌های معروف در دهه‌های اخیر به‌شمار می‌رود که کمتر کسی نامش را نشنیده است! سری انیمیشن‌های باربی معمولاً با هدف جذب تماشاگران دختر ساخته شده‌اند که درکنار جذاب‌بودن برای دختران جوان و کودکان، حاوی پیام‌های مختلفی هم هستند که به عزیزان شما درباره‌ی مشکلات و درگیری‌های روزمره آموزش‌هایی می‌دهند و به آنان می‌آموزند که چگونه از‌پسِ مشکلاتشان برآیند.

انیمه شهر اشباح

انیمه شهر اشباح بسیار متفاوت‌تر از انیمیشن‌های معمولی ساخت دیزنی یا شرکت‌های دیگر است. انیمه شهر اشباح ساخته میازاکی، هنرمند ژاپنی، درباره دختری جوان به نام سن یا چیهیرو است که در حال جابه‌جایی به محله جدید است و او از این تصمیم راضی نیست.

طی اتفاقات مختلف، چیهیرو خود را در دنیای ارواح پیدا می‌کند و این در هنگامی است که او سعی می‌کند پدر‌و‌مادر خود را نجات دهد که به خوک تبدیل شده‌اند. انیمه شهر اشباح جزو بهترین انیمه‌های تاریخ است که دنیای متفاوتی را به‌تصویر می‌کشد؛ دنیایی که در هیچ‌کدام از انیمیشن‌های معمولی پیدا نمی‌شود.

این انیمه درباره دختری کنجکاو است که با دنیای عجیبی روبه‌رو می‌شود و سعی می‌کند خانواده‌اش را نجات دهد و برای او هیچ حد‌و‌مرزی معنا ندارد.

انیمیشن کارولین

انیمیشن
انیمیشن

انیمیشن کارولین براساس کتابی داستان ساخته شده است که جزو معدود انیمیشن‌های ترسناک دنیای انیمیشن و کودکان به‌حساب می‌آید. داستان این انیمیشن درباره دختری به نام کارولین است که از خانواده خود ناراضی است و حس می‌کند که پدر‌و‌مادرش به او اهمیت نمی‌دهند و برای او وقت نمی‌گذارند.

کارولین دری مرموز در خانه خود پیدا می‌کند که با وارد‌شدن به آن وارد دنیای عجیب و رنگارنگ می‌شود و در آن‌جا پدر‌و‌مادر خود را به‌شکلی عجیب می‌یابد که به او توجه می‌کنند و او را دوست دارند؛ اما دراین‌بین شرایطی نیز وجود دارد که کارولین را به مبارزه مجبور می‌کند تا دوباره بتواند خانواده اصلی خود را ببیند. این انیمیشن داستانی درباره عشق به خانواده و شجاعت دختری جوان است که الگوی مناسبی برای عزیزان شما محسوب می‌شود.

انیمیشن سیندرلا

سیندرلا یکی از شخصیت‌های قدیمی کارتونی ساخت دیزنی است که برای دهه‌های مختلف الگو و شخصیتی محبوب بین دختران و کودکان بوده و توانسته است لقب «پرنسس دیزنی» را نیز از مخاطبان دریافت کند.

سیندرلا دختری تنها و مهربان است که با مادرخوانده بدجنس و دو خواهر ناتنی حسودش زندگی می‌کند که وی را به پوشیدن لباس‌های پاره و کهنه مجبور می‌کنند. طی اتفاقاتی، سیندرلا به جشن باشکوهی می‌رود و در آن‌جا پرنس رؤیاهای خود را ملاقات می‌کند. داستان کارتون سیندرلا درباره دختری جوان است که با تحمل سختی‌ها می‌تواند به هدف‌هایش برسد.

انیمیشن درون و بیرون

این انیمیشن به درک احساسات شما از بیرون و درون کمک می‌کند! داستان این انیمیشن درباره دختری جوان به نام رایلی است که به شهری جدید و شلوغ نقل‌مکان می‌کند و آرام‌آرام باعث تشکیل قطاری از احساسات درون او می‌شود.

این انیمیشن احساسات مختلف را نشان می‌دهد، با این تفاوت که برای هر احساس شادی، ترس، خشم، تنفر و ناراحتی شخصیتی جداگانه را مشاهده می‌کنیم که با‌توجه‌به نوع احساس طراحی شده‌اند. این انیمیشن آموزنده برای درک احساسات درونی و کنارآمدن با آن‌ها مناسب است.

انیمیشن آناستازیا

انیمیشن آناستازیا بر‌اساس داستان واقعی پرنسسی روسی است که در دهه ۱۹۰۰ در‌کنار خانواده‌اش از دنیا رفت. انیمیشن آناستازیا با تمامی انیمیشن‌ها متفاوت است؛ زیرا در آن پرنسس‌هایی با لباس‌های زیبا و قصرهای باشکوه نمی‌بینیم.

داستان آناستازیا درباره زنده‌ماندن و پیدا‌کردن خانواده از دست داده خود است که این انیمیشن را از بقیه جدا می‌کند و تجربه جدیدی را به مخاطبان می‌دهد.

dojwnload 1

انیمیشن گیسو کمند

انیمیشن گیسو کمند داستان شخصیت راپونزل را بازگو می‌کند که دختر جوانی است که با توجه به شرایطش در قلعه‌ای توسط مادرخوانده شیطانی‌اش زندانی شده! راپونزل در زندگی خودش سعی میکند که خوشحال باشد و ما میبینیم با اینکه راپونزل زندانی شده است، او به زندگی روزمره خود ادامه میدهد.

شخصیت راپونزل یکی از واقعی‌ترین شخصیت‌ها به دنیای واقعی می‌باشد که نشان میدهد یک دختر جوان چگونه میتواند خود را با شرایط سازگار کند و در مواقعی که لازم است بایستد و از حق خود در برابر مشکلات دفاع کند!

64d110fd646de64d110fd646de

انیمیشن شجاع (دلیر)

انیمیشن شجاع در مورد دختری جوان به نام مریدا می‌باشد که برای زندگی و سرنوشت خود در حال مبارزه با دنیا است. شجاعتی که از شخصیت مریدا مشاهده می‌شود بدون شک بی رقیب در هر انیمیشنی است! مریدا همیشه مانند یک رئیس برای خود رفتار میکند و ثابت می‌کند که او در سرنوشت خود نیاز به مردی برای خوشبختی خود ندارد!

این انیمیشن دارای نامی است که بازگو کننده محتوا و هدف این انیمیشن است. انیمیشن شجاع دارای پیامی مهم برای تمام دختران جوان است که به آنها می‌آموزد که آنها برای کنترل کردن سرنوشت خود نیاز به هیچ مردی ندارند و انتخاب آنها مهم‌ترین چیز برای یک ازدواج و شروع یک زندگی مشترک است.

imvgfages

جمع‌بندی

انیمیشن‌ها از مرز جنسیت و سن عبور کرده‌اند و نمی‌توان گفت که یک دسته از انیمیشن‌ها فقط مخصوص تماشا برای دختران یا پسران هستند. زیبایی انیمیشن‌ها به همین مرزشکنی‌ها و خلاقیت‌ها است که آن‌ها را برای دهه‌ها یا حتی سده‌ها در دل مخاطبان بدون توجه به سن و جنسیتشان جای کرده است.

در این مطلب فهرستی از بهترین انیمیشن‌ها و کارتون‌های کلاسیک برای دختران را معرفی کردیم. همان‌طور‌که گفتیم، این انیمیشن‌ها مخاطب خاصی را هدف قرار نداده‌اند و صرفاً برای دختران می‌توانند جذاب باشند!

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید