جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آیفون 16 پرو احتمالاً با دوربین اولترا واید 48 مگاپیکسلی و پشتیبانی از وای‌فای 7 از راه می‌رسد

طبق گفته یکی از تحلیلگران دنیای فناوری به نام «جف پو»، آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس دوربین اولترا واید 48 مگاپیکسلی خواهند داشت و همچنین از وای‌فای 7 پشتیبانی خواهند کرد.

درحالی‌که هنوز گوشی‌های سری آیفون 15 معرفی نشده‌اند، شاهد انتشار شایعات درباره نسل بعدی آن‌ها هستیم. حالا گزارشی جدید دو ویژگی احتمالی مدل‌های پرو آیفون ۱۶ را افشا کرده است.

وای‌فای 7 و دوربین 48 مگاپیکسلی در آیفون 16 پرو و پرو مکس

دستگاه‌های مجهز به وای‌فای 7 می‌توانند داده‌ها را به‌صورت هم‌زمان از طریق باندهای 2.4، 5 و 6 گیگاهرتزی منتقل کنند که نتیجه‌اش دستیابی به سرعت بالاتر، تأخیر کمتر و ارتباط پایدارتر است. انتظار می‌رود با این فناوری سرعت به بیش از 40 گیگابیت بر ثانیه برسد.

درحال‌حاضر پیشرفته‌ترین محصولات اپل از وای‌فای 6E پشتیبانی می‌کنند که نسبت به وای‌فای 6، از باند 6 گیگاهرتز هم پشتیبانی می‌کند. آیپد پرو، مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی، مک استودیو، مک پرو و مک مینی از وای‌فای 6E پشتیبانی می‌کنند و انتظار می‌رود این ویژگی به مدل‌های پرو آیفون 15 هم راه پیدا کند.

بنابراین باید منتظر روند زیر برای آیفون‌ها باشیم:

  • آیفون 14 پرو و پرو مکس: وای‌فای 6
  • آیفون 15 پرو و پرو مکس: وای‌فای 6E
  • آیفون 16 پرو و پرو مکس: وای‌فای 7

یکی دیگر از تغییرات اشاره‌شده، دوربین اولترا واید 48 مگاپیکسلی است که منجر به جذب نور بیشتر می‌شود و بهبود کیفیت را در پی دارد. درحال‌حاضر مدل‌های پرو آیفون 14 به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند که از فناوری ترکیب پیکسل برای ترکیب 4 پیکسل در 1 پیکسل استفاده می‌کند. انتظار می‌رود این فناوری به دوربین اولترا واید مدل‌های پرو آیفون ۱۶ راه پیدا کند و این دستگاه‌ها بتوانند تصاویر 12 مگاپیکسلی بگیرند.

انتظار می‌رود اپل در سپتامبر 2024 از گوشی‌های سری آیفون 16 رونمایی کند؛ بنابراین نزدیک به یک سال تا رونمایی از آن‌ها فاصله داریم. با توجه به این موضوع، نمی‌توان چندان به شایعات کنونی اطمینان کرد و همچنان باید منتظر ماند.

لینک نوشته:







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 11 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید