جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جنگ تمام‌عیار یوتوب با برنامه‌های مسدودکننده تبلیغات

به گزارش آماج یوتوب از ماه می (اردیبهشت‌ماه 1402) سازوکارهای خود برای مسدودکردن برنامه‌های حذف تبلیغات را بیشتر کرد. اکنون این شرکت می‌خواهد در سراسر جهان برنامه‌های مسدودکننده تبلیغات را به‌کلی مسدود کند. درصورتی‌که از اد بلاکر برای تماشای ویدیو استفاده می‌کنید، یوتوب با نمایش یک اعلان مانع از تماشای ویدیو می‌شود. این سیاست در راستای ترغیب بینندگان به استفاده از اکانت پریمیوم انجام می‌شود.

براساس اعلامیه منتشرشده در ورج، یوتوب می‌خواهد بینندگان را ترغیب کند که برای حذف تبلیغات، از حساب پریمیوم استفاده کنند. این شرکت برای اجرای گسترده‌ سیاست خود، برنامه‌های مسدودکننده تبلیغات را کاملاً مسدود می‌کند.

استفاده از حذف‌کننده‌های تبلیغات، شرایط خدمات یوتوب را نقض می‌کند. یوتوب اکنون تلاشی جهانی را آغاز کرده‌ است تا از بینندگان بخواهد از مسدودکننده‌های تبلیغات استفاده نکنند و به یوتوب اجازه دهند تبلیغات را در پلتفرم خود نمایش دهد یا برای حذف تبلیغات از اکانت پریمیوم استفاده کنند. درواقع تبلیغات حامی بسیاری از تولیدکنندگان محتوا در سراسر جهان هستند و بدین طریق به میلیاردها نفر فرصت می‌دهد به محتوای مورد‌علاقه خود در یوتوب دسترسی داشته باشند.

مقابله با مسدودکننده‌های تبلیغات در یوتوب جدی‌تر می‌شود

مسدودکننده‌های تبلیغات در یوتوب

درصورتی‌که از مسدودکننده‌های تبلیغات استفاده می‌کنید، یوتوب به شما اعلان بالا را نشان خواهد داد. برای تماشای ویدیو یا باید اجازه دهید که یوتوب تبلیغات خود را نمایش دهد یا اکانت پریمیوم بخرید. قیمت اکانت پریمیوم در جولای (تیرماه) افزایش یافت و به 13.99 دلار در ماه (یا 139.99 دلار سالانه) رسید. طرح خانواده یوتوب برای حداکثر پنج عضو 22.99 دلار در ماه و قیمت دانشجویی آن 7.99 دلار در ماه است.

گزینه اجازه نمایش تبلیغات در سایت‌های زیادی مرسوم است و بسیاری از نشریات نیز برای نمایش مطالب و محتواهای خود از کاربر چنین اجازه‌ای می‌گیرند. اما اکنون یوتوب بزرگ‌ترین سایتی است که چنین کاری را انجام می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 8 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید