اینستا 360 دوربین اکشن Ace Pro 2 را معرفی کرد؛ نمایشگر بزرگ‌تر با هوش مصنوعی

Insta360 به‌تازگی اکشن‌کم جدیدی با نام Ace Pro 2 معرفی کرده است که رقیب سری ارتقایافته GoPro Hero محسوب می‌شود. این دوربین به نمایشگری بزرگ‌تر از سری قبلی، Ace Pro، مجهز است و می‌تواند برای ضبط ویدیوهای سلفی ۱۸۰ درجه بچرخد.

همچنین Ace Pro 2 با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند کیفیت تصاویر ضبط‌شده را بهبود دهد. قیمت این دوربین به‌رغم مجهز بودن به برخی قابلیت‌های ارتقایافته ۵۰ دلار از Ace Pro ارزان‌تر بوده و از ۳۹۹ دلار آغاز می‌شود.

مشخصات دوربین Ace Pro 2 از برند Insta360

از حیث طراحی نیز می‌توان گفت محصول جدید Insta360 هنوز شباهت‌های زیادی به GoPro Hero و دوربین‌های Osmo Action از DJI دارد و وجود یک لنز آفست باعث می‌شود فضای بیشتری در بخش جلویی برای نمایشگر وجود داشته باشد.

البته درحالی‌که رقبای دوربین Ace Pro 2 با نمایشگر جلویی خود می‌توانند ویدیوهای رنگی نمایش دهند، نمایشگر جلویی این دوربین فقط می‌تواند برخی اطلاعات را نمایش دهد. اندازه نمایشگر بخش جلویی به ۲.۵ اینچ افزایش یافته که کادربندی عکس‌ها را آسان‌تر می‌کند. همچنین روشنایی و تراکم پیکسلی نمایشگر نیز نسبت به نمونه پیشین بهتر شده است.

ویژگی دیگری که اکشن کم جدید Insta360 را از رقبا متمایز می‌کند، قابلیت تصویربرداری 8K آن است. Ace Pro 2 اکنون می‌تواند ویدیوی 8K با نرخ ۳۰ فریم‌درثانیه ضبط کند. Insta360 ادعا می‌کند این دوربین از نسل جدید سنسور تصویر ۱/۱.۳ اینچی بهره می‌برد که با یک لنز ۱۵۷ درجه‌ای واید Leica Summarit همراه شده است.

ezgif.com webp to jpg converter 1 44.jpg

کیفیت عکاسی نیز به ۵۰ مگاپیکسل افزایش یافته است. علاوه‌براین، کاهش رزولوشن دوربین به 4K می‌تواند نرخ فریم را به ۱۲۰ فریم‌درثانیه یا ۶۰ فریم‌درثانیه در حالت HDR افزایش دهد. درحالی‌که در حالت 1080p می‌توانید تا ۲۴۰ فریم‌درثانیه فیلم‌برداری کنید و تصاویر اسلوموشن صاف‌تری را به ثبت برسانید.

به گفته Insta360، اکشن‌کم جدید Ace Pro 2 از یک تراشه تصویربرداری حرفه‌ای بهره می‌برد که می‌تواند «پردازش تصویر و کاهش نویز» را مدیریت کند. همچنین یک تراشه هوش مصنوعی که یک «شبکه عصبی پیچیده و سفارشی هوش مصنوعی» را اجرا می‌کند، نیز در این دوربین قرار داده شده که پشتیبان حالت ضبط PureVideo است. این قابلیت می‌تواند در افزایش کیفیت تصاویر و بهبود کیفیت تصویربرداری در نور کم مؤثر باشد.

یک باتری ۱۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز توان دوربین Ace Pro 2 را تأمین می‌کند. بنابر ادعای Insta360، این باتری می‌تواند تا ۱۸۰ دقیقه فیلم‌برداری 1080p را به کاربران ارائه دهد. البته در حالت ضبط ویدیوی 8K قطعاً عمر باتری کاهش می‌یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 11 =

آخرین اخبار
آخرین مقالات
لینک های مفید